Support 
Som innehaver av Jokersystemet er du berettiget til e-postsupport om du har gjeldende Supportavtale. Ved kjøp av Jokersystemet  inngår et års Supportavtale fra kjøpsdato.  Travronden som er forhandler for Jokersystemet, gir ikke support på Microsoft Windows og andre programmer. Support skjer via e-post der vår målsetting er å svare samme dag eller dagen etter under kontortiden, alle hverdager unntatt helgedager.
 

Innen du kontakter oss vil vi at du:

1. Leser hele handboken og spesielt den delen der problemet finnes.

2. Besøker linken Vanlige spørsmål for å se om du finner svart der.


Har du ikke løst ditt problem nå er du velkommen til å sende oss en e-post,  oppgi alltid:
- Ditt fullstendige navn
- Telefonnummer
- Versjonsnr og  brukerkode
- Hvilket operativsystem (f.eks. Windows XP) du har
- Hva problemet består i
- Hvilke feilmeldinger du får samt når de fremkommer.

Support for Jokersystemet:

Spørsmål om supportavtale og brukerkoder:
 
E-post: travronden@readersmind.se
 

Andre spørsmål: (9.00 - 16.00)

Telefon: +46 8 564 820 00
E-post: joker@travronden.se

Besöksadresse:
Travronden
Mariehällsvägen 44
161 71 Bromma
Sverige

Postadesse:
Box 200 46
161 02 Bromma
Sverige


 

Programutvikler:
Joker Software A/S

Norge